KompletMobil s.r.o.
Se sídlem: Na Skále 814, Protivín 398 11
IČ: 05862981
DIČ: CZ05862981
1. Úvodní ustanovení, vymezení pojmů
Níže publikované obchodní podmínky (dále jen „OP“) upravují a blíže vymezují vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy, kdy na jedné straně je společnost KompletMobil, s.r.o., IČ: 05862981(dále „prodávající“) a na straně druhé je kupující (dále jen „Kupující“).
Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně podnikatel, resp. prodávající.
- Dodavatel/prodávající-osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Jedná se o podnikatele, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů, dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
- Kupující/odběratel/spotřebitel-osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti neboli osoba fyzická, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným než podnikatelským účelem.
- Kupující, který není spotřebitel-podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby,
a identifikuje se vůči prodávajícímu IČ a pod tímto IČ bude též konat právní úkony.
2. Cenové a kupní podmínky, objednávka, doprava
- Zboží je možné objednat přes e-shop a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Prvním krokem je vytvoření objednávky. Na základě objednávky, kterou prodávající potvrdí (nebo stornuje) pak v případě potvrzení vzniká kupní smlouva.
Objednávka je přímým podkladem pro kupní smlouvu. Je tedy nezbytné, aby do ní kupující uvedl veškeré údaje tak, aby mohl prodávající případnou kupní smlouvu řádně plnit. - Ceny v internetovém obchodě jsou smluvní. Kupující má možnost se před vytvořením zakázky seznámit s celkovou cenou. Tato cena bude uvedena jak v objednávce, tak i v následném případném potvrzení objednávky. Kupující spotřebitel má právo se před zadáním objednávky informovat o skutečnosti, po jakou dobu zůstává cenová nabídka v platnosti. Ceny jsou konečné, tím se rozumí včetně DPH, PHE případně všech dalších poplatků, které musí spotřebitel uhradit pro získání zboží, vyjma poplatku za případné dopravné apod.
- Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od plnění kupní smlouvy, stane-li se plnění nemožné, zboží se nevyrábí, změní-li se výrazně cena, nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. Změna ceny vyhrazena-chybně uvedená cena, chyba systému, chybné zadání, lidský faktor vyšší moc apod. Výraznou změnou ceny se myslí především zvýšení ceny v rozpětí nad 3%.
- Kupující se potvrzením objednávky zavazuje, že pokud nepřevezeme objednanou zásilku, uhradí prodávajícímu náklady na zabalení, odeslání a vrácení nepřevzaté a nepoškozené zásilky.
Doprava a ceny dopravy:
K dopravě využíváme služeb společnosti Česká pošta, DPD a Zásilkovna.
Přepravce Česká pošta:
Informace o aktuálním stavu balíku / dopravy získáte na stránkách http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php po zadání kódu balíku, jež Vám bude zaslán.
Česká pošta Balík do ruky:
- při hotovostní platbě - dobírkou ... 194,- Kč
- při platbě předem převodem, nebo platební kartou on-line ... 155,-Kč
- https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-do-ruky
- Vnitrostátní přeprava balíků do hmotnosti 30kg / 50kg po celé České republice při které se doručuje zásilka zákazníkovi přímo do bytu nebo třeba do kanceláře. Garance doručení přímo do rukou adresáta již následující pracovní den od podání zásilky. Adresátovi nevyhovuje navrhovaný čas a způsob doručení, což by mohlo způsobit prodlevu při dodání balíku prostřednictvím interaktivního webového formuláře na www.postaonline.cz/zmena-doruceni si může adresát v den podání jednorázově změnit dispozice nakládání s balíkem dle svých časových možností a požadavků. Využijte službu sledování zásilek na internetových stránkách České pošty (Track & Trace). Balík neustále monitorujeme od jeho podání až po dodání.
- Možnost využít při objednávce nad 1500 Kč
Česká pošta Doporučený balíček:
- při hotovostní platbě – dobírkou ... 138,- Kč
- při platbě předem převodem, nebo platební kartou on-line ... 99,-Kč
- https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/doporuceny-balicek
- Služba, jejímž prostřednictvím můžete zasílat dokumenty ale i knihy nebo jiné drobné předměty malé hodnoty. Česká pošta odpovídá za případnou ztrátu zásilky, poškození nebo úbytek obsahu zásilky až do výše 1180 Kč. Informace o dodání nebo stavu vaší zásilky jsou dostupné následující den po dni podání zásilky.
- Možnost využít při objednávce do 1500 Kč
Česká pošta Balík do balíkovny:
- při platbě dobírkou ... 108,- Kč
- při platbě předem převodem, nebo platební kartou on-line ... 69,-Kč
- Zdarma při nákupu nad 2500 Kč.
- https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-do-balikovny
- Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením a možností platby kartou. Služba „Balík Do balíkovny“ umožňuje zákazníkovi zaslání jeho zásilky pobočku Balíkovny, která tuto službu podporuje. Zde si ji pak adresát může vyzvednout již následující pracovní den po dni podání. Možnost odběru na Balikovně platí pouze pro zásilky s váhou do 20kg. Česká pošta zákazníka uvědomí o jeho zásilce pomocí SMS nebo e-mailu. Tato služba je dostupná na více než 120 poštách a depech České pošty. Zákazník si pak jednoduše vyhledá pomocí názvu obce, části obce nebo PSČ Balíkovnu, prostřednictvím nástroje umístěného v košíku na e-shopu si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán.
Osobní odběr – rezervace zboží na prodejně:
- Dostupný při hodnotě košíku nad 2 500,- Kč
- Při platbě předem převodem, nebo platební kartou on-line je Osobní odběr zboží na pobočkách zdarma.
- Při hotovostní platbě je účtována dobírková částka 39 Kč
- Po předchozí objednávce z důvodu vyskladnění zboží na Vámi zvolenou prodejnu. Prosím vyčkejte na mail a SMS, který potvrdí, že je pro Vás zboží připraveno na prodejně.
- Zboží je pro Vás rezervováno po dobu pěti dnů ode dne vyskladnění na danou prodejnu, v případě nevyzvednutí je objednávka stornována. Pro prodloužení rezervace nás prosím kontaktujte.
Přepravní společnost DPD:
- při platbě předem převodem, nebo platební kartou on-line ... 129,- Kč
- při platbě dobírkou ... 168,- Kč
- https://www.dpd.com/cz/business_customers/nase_sluzby/reseni_pro_e_shopy/po_cr/dpd_private
Přepravní společnost Zásilkovna:
- při platbě dobírkou ... 118,- Kč
- při platbě předem převodem, nebo platební kartou on-line ... 79,-Kč
- Zdarma při nákupu nad 2500 Kč.
- https://www.zasilkovna.cz/
3. Bezpečnost, ochrana informací a osobních dat
Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění KS a ke tvorbě marketingových akcí prodávajícího. Nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě. s výjimkou situace související s distribucí zboží či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména, dodací adresy apod.). Prodávající postupuje tak, aby subjekt údajů neutrpěl újmu na svých právech, zejména na právu na zachování lidské důstojnosti, a také dbá na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromého a osobního života subjektu údajů. Osobní údaje, které jsou poskytnuty dobrovolně kupujícím prodávajícímu za účelem splnění objednávky a marketingových akcí prodávajícího, jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném a účinném znění. Kupující dává prodávajícímu svůj souhlas ke shromažďování a zpracování těchto osobních údajů pro účely splnění předmětu uzavírané kupní smlouvy a využití pro marketingové účely prodávajícího (zejména pro zasílání obchodních sdělení, telemarketing, SMS), a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním zaslaným na adresu KompletMobil s.r.o. IČ: 05862981, Na Skále 814, PSČ 398 11 Protivín, případně emailem na adresu info@kompletmobil.cz nebo do datové schránky prodávajícího ID:bradwrj.
Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu, včetně práva požadovat vysvětlení a odstranění závadného stavu a dalších zákonných práv k těmto údajům a to zejména výše popsanou elektronickou formou.
4. Úhrada kupní ceny, platební podmínky
a) platba v hotovosti nebo platební kartou on-line / osobně při nákupu
b) platba dobírkou
c) platba převodem
Platební brána ComGate:
Poskytovel platební brány je společnost ComGate Payments, a.s. (https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana). Platební brána ComGate umožňuje platbu Platební kartou online a Okamžitý bankovní převod online. Po výběru typu platby a odeslání objednávky budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu.
Platba kartou:
Platba kartou online je velmi rychlý a bezpečný způsob platby. Po dokončení objednávky budete automaticky přesměrováni do rozhraní Platební brány ComGate, kde zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód - tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky. Po úspěšné autorizaci trvá zpracování platby cca 15 minut a objednávka je ihned zaplacena. UPOZORNĚNÍ! Po dokončení objednávky vyčkejte na automatické přesměrování! Neodcházejte ze stránky, nevypínejte počítač ani internetové připojení, nemačkejte tlačítka „Zpět“, „Aktualizovat“ či „Zastavit“. Pokud se nějakým z uvedených způsobů platební proces nezdaří, budete přesměrováni zpět na naše stránky, kde budete moci zvolit způsob úhrady znovu (stejný nebo jiný).TIP! Předem se ujistěte, zda máte kartu aktivovanou pro platby na internetu (zjistíte ve své bance).
Platba bankovním převodem - ePlatba
Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.
kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. včetně telefonního čísla a e-mailové adresy pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Platbu na fakturu se splatností (vyjma institucí státní správy,bank a stálých klientů s dlouhodobou spoluprací ) neposkytujeme.
Objednané zboží je majetkem prodávajícího až do úplného uhrazení kupní ceny a převzetí zboží kupujícím. V momentě převzetí zboží kupujícím přechází nebezpečí škody na zboží a s tím související odpovědnost na kupujícího.
5. Reklamace
Reklamace se řídí a blíže je vymezuje dokument „Reklamační řád" https://kompletmobil.cz/content/6-reklamacni-rad , který je vydán v souladu s platnými zákony České republiky.
Reklamace poškozené zásilky, poškození obsahu zásilky, nesrovnalosti v obsahu, oznámí kupující neprodleně po převzetí zboží. Na pozdější reklamace nemusí prodávající brát zřetel.
6. Práva a povinnosti prodávajícího
Prodávající potvrdí kupujícímu záruční list, pokud je u výrobku přiložen.
Prodávající má povinnost vystavit kupujícímu řádný daňový doklad s rozpisem DPH.
Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy, jestliže kupující odmítne objednané zboží převzít.
V případě zadání platby převodem má prodávající právo od kupní smlouvy odstoupit a objednávku stornovat, pokud nebude platba připsána na účet prodávajícího připsána do sedmi dnů od potvrzení objednávky.
Prodávající má právo po kupujícím, který nevyzvedl odeslanou zásilku vymáhat vzniklé náklady, především poštovné a balné, jakožto i další administrativní náklady s vymáháním spojené.
Dle zákona na ochranu osobních údajů se prodávající zavazuje k neposkytnutí osobních údajů třetím osobám.
Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy, pokud kupující včas a řádně nepřevezme objednané zboží. Případně není kupující schopen plnit finanční či jiné závazky plynoucí z kupní smlouvy.
7. Práva a povinnosti kupujícího
Převzít a zaplatit zboží v řádném termínu.
Informovat se o dodání zboží v případě prodlení třetích stran – kurýrní služba, pošta apod. a to tak, aby došlo k převzetí a řádnému zaplacení v termínu.
Nepřevezme-li kupující objednané zboží v termínu a bude chtít zboží zaslat opětovně, pak nese původní i další náklady na dodání v plné výši
Není-li prodávající schopen z jakýchkoliv důvodů plnit objednávku kupujícího, má kupující právo od objednávky odstoupit.
8. Záruční podmínky
Záruční podmínky se řídí Reklamačním řádem ( https://kompletmobil.cz/reklamacni-rad ) a platnými a účinnými zákony a předpisy České republiky.
9. Ceník za uvedení zboží do původního stavu
Obnovení továrního software přístroje z důvodu uživatelského nastavení, cena se pohybuje v závislosti na typu přístroje a časové náročnosti od 200,-Kč do 500,-Kč.
Zabalení, zafóliování zboží je závislé na druhu produktu a množství obalového materiálu. V případě, že nedodáte kompletní balení, navíc zaplatíte chybějící příslušenství či obalové materiály a poplatky spojené s prací technika, případně s logistikou na dodávku chybějících nebo poškozených části.
10. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
11. Závěrečná ustanovení
Tyto OP jsou platné a účinné od 20.10.2021 a ruší předchozí znění OP. Prodávající si vyhrazuje právo změnit OP bez předchozího upozornění.
Dnem učinění závazné objednávky se obchodní podmínky prodávajícího stávají pro kupujícího závaznými v celém rozsahu.
Příloha obchodních podmínek-vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy:
(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)
Oznámení o odstoupení od smlouvy
Adresát: KompletMobil s.r.o., Chelčického 73/2, 397 01 Písek
Oznamuji/oznamujeme (*), že tímto odstupuji/odstupujeme (*) od smlouvy o nákupu tohoto zboží (*)/o poskytnutí těchto služeb (*):
Datum objednání (*)/datum obdržení (*) :
Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů:
Adresa spotřebitele/spotřebitelů:
Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě) -
Datum
(*) Nehodící se škrtněte.